Hatályos: 2025. március 1-től visszavonásig.
A jelen ÁSZF foglalja össze a Fogyasztónak minősülő személyek és a Szolgáltató jogait és kötelezettségeit. Mindazon személyek (jogi személyek, társadalmi szervezetek stb.) amelyek nem minősülnek a Ptk. szerinti fogalomrendszerben fogyasztónak, a Szolgáltató szolgáltatását egyedi szerződéssel vehetik igénybe.
Dura Mirjam e.v.
A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) tartalmazza a https://kapcsolatrendezo.hu/ weboldalon (a továbbiakban: weboldal) elérhető szolgáltatások igénybevételének feltételeit.
Az ÁSZF célja a weboldal használatával kapcsolatos szabályok rögzítése és a weboldalon történő vásárláshoz szükséges szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése a vonatkozó és mindenkor hatályos jogszabályok alapján. Ilyen jogszabály az ÁSZF hatályba lépésekor különösen:
Az ÁSZF személyi hatálya a Polgári Törvénykönyvben meghatározott fogyasztóra terjed ki, vagyis arra, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy (a továbbiakban: Fogyasztó).
Az ÁSZF időbeli hatályát a fedlapon és oldalanként a láblécben szereplő dátum jelzi. Az Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az ÁSZF-ét bármikor módosítsa és új ÁSZF-et tegyen közzé honlapján. Új verzió hatályba lépésével a korábbi verzió hatályát veszti.
A Fogyasztó Dura Mirjam egyéni vállalkozó (a továbbiakban: Szolgáltató) https://kapcsolatrendezo.hu/ weboldalára történő belépéssel, így különösen a Szolgáltató által nyújtott bármely szolgáltatás igénybevételével és a weboldal használatával elfogadja és tudomásul veszi a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.
A Fogyasztó – egyben, mint az adatkezelési vonatkozásban „Érintett” – személyes adatainak kezeléséről az Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató rendelkezik, mely elérhető a weboldal bármely oldalán a láblécben.
A weboldal használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet a jelen ÁSZF nem tartalmaz, a weboldalon elérhető tájékoztatások nyújtják.
A jelen ÁSZF nyelve magyar.
Szolgáltató nem veti alá magát semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek.
A Szolgáltató Eker tv. 4. §-a által előírt adatai:
neve: Dura Mirjam e.v.
székhelye: 1098 Budapest, Csengettyű u. 7. II. em. 11.
e-mail címe: oml.acaui.da@msdtaeprkhejzronru
jogszabály alapján nyilvántartásara kötelezett-e: nem.
jogszabály alapján engedélyköteles tevékenységet végez-e: nem.
a szolgáltató az általános forgalmi adó alanya-e: nem.
Adószáma: 90710942-1-43
a szolgáltató szabályozott szakmát gyakorol-e: nem.
A Szolgáltató által igénybe vett tárhelyszolgáltatóra vonatkozó adatok:
neve: BlazeArts Kft.
székhelye: 1096 Budapest, Thaly Kálmán utca 39.
weboldala: https://www.forpsi.hu/
a szolgáltató kamarai regisztrációs száma: BU90710942
a szolgáltató weboldala: https://kapcsolatrendezo.hu
a szolgáltató telefonszáma: +36-30-854-0949
A Szolgáltató a weboldalán különféle szolgáltatásait (például: csoportos integrál család- és rendszerállítás, egyéni integrál család- és rendszerállítás személyes részvétellel, egyéni integrál család- és rendszerállítás online részvétellel, segítő beszélgetés asszociációs kártyákkal, mediáció, békítőkör, konfliktuskezelő workshop stb. – a továbbiakban együtt: szolgáltatás) mutatja be és értékesíti, valamint ezekhez kapcsolódóan vagy akár ezekről teljesen függetlenül a Fogyasztók érdeklődésére számot tartó írásokat, blogcikkeket hoz nyilvánosságra a szerzői jog védelme alatt.
A weboldalon feltüntetett árak fogyasztói árak, forintban értendőek és tartalmazzák a mindenkor hatályos általános forgalmi adóról szóló jogszabályok szerint a Szolgáltatóra és/vagy a termékre vonatkozó általános forgalmi adót (ÁFÁT).
Amennyiben a Felek eltérően nem állapodnak meg, a szolgáltatás területe kizárólag Magyarország területe.
A Szolgáltató a termékhez kapcsolódó egyéb, ingyenesen vagy díjfizetés ellenében letölthető segédanyagokat is biztosíthat a weboldalán.
A Szolgáltató a weboldalán lehetővé teszi személyesen nyújtott szolgáltatásai igénylését, az ezekre történő időpontfoglalást is.
Fogyasztó a weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan okozott, továbbá az emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.
Szolgáltató kizár minden felelősséget a weboldal használói által tanúsított magatartásért.
A Fogyasztó köteles gondoskodni arról, hogy a weboldal használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat se közvetlenül, se közvetett módon ne sértse. A Fogyasztó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, a Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése érdekében.
A Fogyasztók által a Honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például kommenteket) a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.
A Szolgáltató weboldala, aloldalai olyan linkeket tartalmazhatnak, amelyek más szolgáltatók oldalaira vezethetnek. E más szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
A Szolgáltató és a Fogyasztó között a jelen Általános Szerződési Feltételek alapján létrejött megállapodás megszűnik, ha a szolgáltatás igénybevétele regisztrációhoz kötött és a Fogyasztó törli a regisztrációját, vagy ha a Szolgáltató törli a Fogyasztó regisztrációját.
A Szolgáltató a weboldal és a hozzá tartozó közösségi oldal tekintetében hozzájárul ahhoz, hogy a Fogyasztó az oldalak üzemeltetőjének a szellemi termékét képező tartalmakat olvassa és kizárólag személyes információ szerzésre felhasználja. A weboldal és közösségi oldal üzemeltetője, mint jogtulajdonos nem járul hozzá e közzétett tartalmak üzleti célú felhasználásához, és annak változatlan, vagy nagy mértékben hasonló módon történő átvételéhez vagy felhasználásához. A jelen feltételek tudomásulvételével a Fogyasztó egyúttal aláveti magát a magyar szerzői jog és a weboldalt üzemeltető egyéni vállalkozó székhelye szerinti hatáskörrel rendelkező magyar bíróság illetékességének is.
Amennyiben a Szolgáltató a weboldal tartalmát harmadik személy honlapján bizonyíthatóan azonos vagy hasonló formában észleli, másolt oldalanként 200.000 Ft/hónap, azaz kétszázezer forint havidíj összegű kötbért számláz a jogtalan Fogyasztónak. Másolt oldalnak minősül az is, ha az átvétel a teljes oldal tartalom 20%-ánál nagyobb mértékben tartalmazza a nem engedélyezetten átvett szöveget. Az átvétellel a Fogyasztó kifejezetten elfogadja ezen kötbér megállapodást.
A Szolgáltató az Országos Mediációs Egyesülethez csatlakozott szolgáltatóként fokozott figyelemmel azonosítja a szakmai kompetenciája határait, melyekről részletesen tájékoztatja a Fogyasztót. A Fogyasztó a jelen ÁSZF elfogadásával kifejezetten elfogadja, hogy:
a Programokon való részvétel, a Szolgáltatások idénybevétele önismereti, önfejlesztő jellegű tevékenység és nem helyettesíti az orvosi, pszichiátriai, pszichoterápiás kezelést.
a Szolgáltató nem orvos és nem pszichoterapeuta, az általa nyújtott szolgáltatások pedig különösen nem minősülnek
az orvosi gyakorlat,
az egészségügyi szakképesítéshez kötött pszichoterápiás gyakorlat vagy
a nem-konvencionális gyógyító és természetgyógyászati eljárások
körébe tartozó tevékenységnek, a Szervező nem gyógyít és nem diagnosztizál.
a Szolgáltatóval való együttműködése egy partneri folyamat, amelynek célja, hogy a Fogyasztó az általa egyoldalúan – illetve a Szolgáltatóval való egyeztetés során a Szolgáltatóval közösen – meghatározott célok elérésében támogassa többek között azáltal, hogy a Fogyasztó a lehető legtöbbet hozza ki önmagából, így életét egyre hitelesebben, önazonosabban alakíthassa, és egyre inkább saját értékrendjével és világképével azonos életet és környezetet alakíthasson ki.
a Magyarországon hatályos vonatkozó jogszabályok értelmében Szolgáltató pszichés zavart vagy bármely egyéb betegséget nem kezelhet. A Fogyasztó kijelenti, hogy a Szolgáltatót nem pszichés zavar vagy bármely egyéb betegség kezelése céljából kereste meg.
a Szolgáltató kompetencia határain belül nyújtja szolgáltatásait.
a Szolgáltató megszakíthatja a szolgáltatás nyújtásának folyamatát abban az esetben, ha azt szakmai szempontok, illetve a Fogyasztó és a csoportban jelenlevők biztonsága szempontjából indokoltnak tartja.
Szolgáltató megtagadhatja a szolgáltatás nyújtását, amennyiben Fogyasztó alkohol vagy egyéb tudatmódosító szerek hatása alatt áll a szolgáltatás igénybevételének időpontjában.
A Fogyasztó a jelen ÁSZF elfogadásával kifejezetten elfogadja, hogy a Szolgáltatónak nem feladata vizsgálni vagy megítélni a Fogyasztó pszichés, illetve egészségi állapotát, és a Fogyasztó ilyen állapotának szakember általi kezeléséért, illetve annak elmaradásáért a Szolgáltató nem felelős.
A Szolgáltató a weboldalán nyújt tájékoztatást a szolgáltatásairól és azok megvásárlásával kapcsolatos lényeges tudnivalókról.
Az egyes szolgáltatáskategóriák tulajdonságait a Szolgáltató a weboldalán mutatja be („Részletek”). A Fogyasztó az adott szolgáltatás választását az adott oldalon teheti meg a szolgáltatás időpontjának kiválasztásával és a Szolgáltató által kért adatai (vezetéknév, keresztnév, irányítószám, település, utca, házszám, emelet, ajtó, telefonszám, e-mail-cím) megadásával.
A választott szolgáltatás áráról a Szolgáltató az adott szolgáltatás leírásánál ad tájékoztatást.
A szolgáltatás kiválasztása után az igénybevétel módját, illetve csoportos foglalkozás esetén a csoport időpontját kell meghatározni (személyes vagy online).
A Fogyasztó a megrendelését a „JELENTKEZEM”, illetve kapcsolatfelvétel esetén a „Küldés” gomb megnyomásával a véglegesítheti. A megrendeléshez a megadott jelölőnégyzetben történő jelöléssel el kell fogadni:
az Általános Szerződési Feltételeket,
az Adatvédelmi és adatkezelési tájékoztatót, melyek a link révén külön ablakban megnyitva olvashatóak, valamint onnan igény esetén le is menthetőek, ki is nyomtathatóak,
hogy a Fogyasztó tudomásul veszi azt is, hogy a megrendelése fizetési kötelezettséget von maga után,
hogy a Fogyasztó kifejezett előzetes beleegyezését adja ahhoz, hogy a Szolgáltató teljesítése annak a Fogyasztó általi tudomásulvételével kezdődött meg, hogy a Fogyasztó elveszíti elállási jogát, amint a Szolgáltató maradéktalanul teljesítette a szerződést,
a nyilatkozatot arról, hogy a Fogyasztó saját nevében eljáró, 18 év feletti cselekvőképes személy, aki nem áll pszichiátriai gyógykezelés alatt.
A sikeres megrendelésről a Fogyasztó e-mailben kap megerősítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl. a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni azt a Szolgáltató felé.
A Fogyasztó által elküldött ajánlat megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja a Fogyasztó részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a Fogyasztó által megadott adatokat, a megrendelés dátumát, a megrendelt szolgáltatást és a fizetendő végösszeget.
A megkapott visszaigazoló e-mail "Jelentkezésedet megkaptam, hamarosan küldöm a csoportra vonatkozó technikai információkat, illetve egyéni szolgáltatás esetén kereslek időpont-egyeztetés miatt" szövege arról ad tájékoztatást, hogy a Szolgáltató számára elérhetővé vált a megrendelés, azonban ez még nem minősül a Szolgáltató részéről a Fogyasztó által tett ajánlat elfogadásának. A Szolgáltató legkésőbb 2 (kettő) munkanapon belül igazolja vissza a Fogyasztó e-mail címén, ha a Fogyasztó által rendelt szolgáltatás a kívánt paraméterekkel (időpont, helyszín) rendelkezésre áll, mellyel érvényes szerződés jön létre a Szolgáltató és a Fogyasztó között. Az így megkötött szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek. A szerződést a Szolgáltató iktatja, az iktatószám megegyezik a rendelésszámmal. A szerződés a Fogyasztó által utólag a Szolgáltatóval egyeztetett időpontban és helyszínen tekinthető meg.
Fogyasztó mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.
Ha a Fogyasztó rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.
A megrendelésre vonatkozik
a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.);
az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Eker tv.);
a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (Fgytv.);
a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény (Fttv.);
a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozik, figyelemmel az EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS 2011/83/EU Irányelvére is;
Díjfizetés személyesen, készpénzben: A Szolgáltató lehetőséget ad arra, hogy a weboldalon megrendelt szolgáltatás végösszegét a Fogyasztó a szolgáltatás megkezdése előtt, a Szolgáltató részére készpénzben fizesse meg.
Előre utalással (banki átutalással): A megrendelt szolgáltatást lehetőség van előre utalással is megvásárolni, a Szolgáltató által küldött díjbekérőben foglaltak szerint. Az átutalás közleményében a megrendelő nevét és az e-mailben kapott rendelésszámot fel kell tüntetni az utalás egyértelmű azonosíthatósága érdekében!
A számlát a Szolgáltató a Fogyasztó e-mail-címére E-számla formájában küldi meg, melyhez a Fogyasztó hozzájárul.
A Szolgáltató a Fogyasztó a rendelését követően felkészül a szolgáltatás nyújtására. Ennek érdekében a Fogyasztó által lefoglalt szolgáltatási időpontot elérhetetlenné teszi más Fogyasztók számára, azt a Fogyasztó számára tartja fenn.
Amennyiben a Szolgáltató a szerződésben foglalt időpontban bármely okból (pl. betegség, a szolgáltatás helyszínén fűtési időszakban fűtéskimaradás, egyéb a Szolgáltatón kívül álló ok stb.) nem tud szolgáltatást nyújtani, arról pótidőpont javaslattal haladéktalanul értesíti a Fogyasztót.
Amennyiben a Fogyasztó a szerződésben foglalt időpontban bármely okból (pl. betegség, egyéb méltányolható ok stb.) nem tudja a szolgáltatást igénybe venni, arról pótidőpont javaslattal haladéktalanul értesíti a Szolgáltatót.
Amennyiben Felek mielőbb, de legkésőbb harminc (30) napon belül nem tudnak új időpontban megállapodni, mind a Fogyasztó, mind a Szolgáltató jogosult a szerződéstől elállni.
Olyan szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén, amelyben a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti, a Fogyasztót a szerződés megkötésének napjától számított 14 napon belül indokolás nélküli felmondási jog illeti meg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § (2) b) pontja alapján.
Ha a Fogyasztó a felmondási jogával élni kíván, e szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 2. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Ebből a célból a Fogyasztó felhasználhatja a jelen ÁSZF mellékletében szereplő elállási/felmondási nyilatkozatmintát is.
A Fogyasztó határidőben gyakorolja felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére. A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát megfelelően gyakorolta.
A Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailben történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő-számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.
A Fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdése alapján nem gyakorolhatja az elállási jogát szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás maradéktalan teljesítése után, azonban ha szerződés fizetési kötelezettséget keletkeztet a fogyasztó számára, csak akkor, ha a teljesítés a Fogyasztó kifejezett előzetes beleegyezésével és annak a Fogyasztó általi tudomásulvételével kezdődött meg, hogy elveszíti elállási jogát, amint a vállalkozás maradéktalanul teljesítette a szerződést.
A Fogyasztó panaszát az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti, illetve jelentheti be:
Címzett: Dura Mirjam e.v.
Levelezési cím: 1098 Budapest, Csengettyű u. 7. II. em. 11.
E-mail cím: apcnotz.suraije@aohdumrrdak.lem
Telefon: +36-30-854-0949
A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Amennyiben a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt őriz.
A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Fogyasztónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.
A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Fogyasztónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát. Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. A telefonon vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését. A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Fogyasztót.
Amennyiben Szolgáltató és Fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, további lehetőségek állnak nyitva Fogyasztó számára.
A Fogyasztó fogyasztóvédelmi eljárást kezdeményezhet a Szolgáltatóval szemben. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerinti illetékes fővárosi, vármegyei kormányhivatalok látják el, melyek listája a https://kormanyhivatalok.hu/ honlapon érhető el.
A Fogyasztó békéltető testületi eljárást kezdeményezhet a Szolgáltatóval szemben.
Az eljárásra a Fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes. A fogyasztó belföldi lakóhelye és tartózkodási helye hiányában a békéltető testület illetékességét a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás vagy az annak képviseletére feljogosított szerv székhelye alapítja meg. A Fogyasztó azonban dönthet úgy, hogy más, azaz nem a lakóhelye/vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető test-ület folytassa le az eljárást, azaz a 20 békéltető testület közül bármelyikhez benyújthatja kérelmét.
A békéltető testületek felsorolását és elérhetőségét az alábbi linken keresztül tekintheti meg:
Az elérhetőségek megtekinthetők a jelen ÁSZF mellékletében is.
A Szolgáltató székhelye szerint illetékes Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Levelezési cím: 1253 Budapest Pf. 10.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Honlap cím: https://bekeltet.bkik.hu/
E-mail cím: shb.ikeebet.tkkuelttoelut@
Amennyiben az online vásárlás során felmerült probléma vagy vita nem rendeződött el a Szolgáltatóval vagy a hazai fórumokon, panaszát a következő platformon keresztül terjesztheti európai uniós vitarendezési testület elé:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU
A Fogyasztó polgári pert kezdeményezhet a Szolgáltató ellen. A per elbírálása a törvényszék hatáskörébe tartozik. A per – az érintett választása szerint – a lakóhelye szerinti törvényszék előtt is megindítható (a törvényszékek felsorolását és elérhetőségét az alábbi linken keresztül tekintheti meg: http://birosag.hu/torvenyszekek.
Hatályos: 2025. március 1-től visszavonásig.
(A szerződéstől való esetleges elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza.)
Címzett: Dura Mirjam e.v.
Levelezési cím: 1098 Budapest, Csengettyű u. 7. II. em. 11.
E-mail cím: aaasmh.@kelizcapedoduoutrmjnr.r
Telefon: +36-30-854-0949
Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási/felmondási jogomat az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja:
A Fogyasztó neve:
A Fogyasztó telefonszáma:
A Fogyasztó címe:
Kelt
A Fogyasztó aláírása
(papíron tett nyilatkozat esetén
Amennyiben a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.
Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni az alábbi postai vagy e-mail címre:
Címzett: Dura Mirjam e.v.
Levelezési cím: 1098 Budapest, Csengettyű u. 7. II. em. 11.
E-mail cím: oiuze.pmamt@karcaejasurrodn.lhd
Telefon: +36-30-854-0949
Ebből a célból felhasználhatja a jelen ÁSZF 1. sz. mellékletében bemutatott elállási/felmondási nyilatkozatmintát is.
Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást.
A Tolna, Somogy és Baranya vármegye területén lakó vagy ott tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók ügyeiben a pécsi székhellyel működő Baranya Vármegyei Békéltető Testület jár el.
Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Telefonszáma: (72) 507-154; (20) 283-3422
Honlap cím: https://baranyabekeltetes.hu/
E-mail cím:
A Borsod-Abaúj-Zemplén, Heves és Nógrád vármegye területén lakó vagy ott tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók ügyeiben a miskolci székhellyel működő Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület jár el.
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Levelezési cím: 3501 Miskolc Pf. 376.
Telefonszáma: (46) 501-090
Honlap cím: http://www.bekeltetes.borsodmegye.hu/
E-mail cím: @keek.kteobuislbhet
A Budapest területén lakó vagy ott tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók ügyeiben a budapesti székhellyel működő Budapesti Békéltető Testület jár el.
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Levelezési cím: 1253 Budapest Pf. 10.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Honlap cím: https://bekeltet.bkik.hu/
E-mail cím: .le@lk.teeiuskeubebtttkoth
A Békés, Bács-Kiskun, Csongrád-Csanád vármegye területén lakó vagy ott tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók ügyeiben a szegedi székhellyel működő Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület jár el.
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Honlap cím: https://www.bekeltetes-csongrad.hu/
E-mail cím: .ebethtm@kekletestl.suotciuk
A Fejér, Komárom-Esztergom, Veszprém vármegye területén lakó vagy ott tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók ügyeiben a székesfehérvári székhellyel működő Fejér Vármegyei Békéltető Testület jár el
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Honlap cím: https://www.bekeltetesfejer.hu/
E-mail cím: @lebiueftkkethmke.s
A Győr-Moson-Sopron, Vas, Zala vármegye területén lakó vagy ott tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók ügyeiben a győri székhellyel működő Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület jár el.
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/A.
Telefonszáma: (96) 520-217
Honlap cím:
E-mail cím: utieogmlytktkeeetkbsuets@hl.
A Jász-Nagykun-Szolnok, Hajdú-Bihar, Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye területén lakó vagy ott tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók ügyeiben a debreceni székhellyel működő Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület jár el.
Címe: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszáma: (52) 500-710; (52) 500-745
Honlap cím: https://www.hbmbekeltetes.hu/
E-mail cím: e@bhltku.tbikeheko
A Pest vármegye területén lakó vagy ott tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók ügyeiben a budapesti székhellyel működő Pest Vármegyei Békéltető Testület jár el.
Címe: 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV. emelet 2.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
Telefonszáma: (1) 792-7881
Honlap cím:
E-mail cím: hkmbl@iket.tpuokempe